Vállalati politika (kezdetektől - 2012. márc.)

A Maychem gyökerei 1975-ig nyúlnak vissza, amikor a cég megjelent szivárgásmentesítési szolgáltatásával, ebben az időben csak két fűtési tömítő terméket reklámozott.

Az első két évben a helyi sajtóban hirdette fűtési rendszerekhez szivárgás-mentesítő szolgáltatásait társasházak és lakóházak részére. Az ezt követő években az elégedett ügyfelek szájról szájra terjedő ajánlásainak köszönhetően, a vállalat számos tömítőanyag termékcsalád gyártójává fejlődött, melyek egyéb ágazatokban - mint például az ivóvízvezetékek és az egyéb építőipari felhasználások esetén - is megoldást nyújtottak a szivárgások felszámolására.

Az innovatív megoldások kutatásába történt folyamatos beruházások eredményeként, illetve a saját munkaerő folyamatos képzésével a vállalat az 1990-es években számos nagy, multinacionális cég számára kezdett el gyártani az európai piacra. Az elmúlt években a Maychem sikerét a különböző ágazatokban jelentkező piaci igények megfelelő feltárása és az arra adott specifikus megoldások adták. A belső folyamatok optimalizálása és a folyamatos fejlesztés a cég fő céljait szolgálják: az ügyfelek elégedettségét és a kivételes termékminőséget. Az új értékesítési politikának megfelelően  a Maychem  minél több országban közvetlenül megjelenik. Innovatív cég, amely több mint 35 éves tapasztalattal, magasan képzett munkaerővel, két kutatás-fejlesztési laboratóriummal és fejlett értékesítési hálózattal rendelkezik. Mindezek folyamatos bővülése várható, mely mindig két irányelvnek van alávetve: a vevői elégedettség biztosításának és a termékminőség folyamatos garantálásának.